powered by www.bluechip.hu

Ötletes Sony prezentáció

A Sony igen egyedi módon prezentálja a W sorozatú zenelejátszók legfontosabb képességét.

by Blake Dashed
2014. February 12. 21:04
Címkék: sony, walkman, pr
Új-Zélandon furcsa dolgokat találnak az italautomatákban a vásárlók. A legtöbbször konditermek, bevásárlóközpontok és uszodák, strandok környékén található, frissítőket áruló automatákat ugyanis ellepték a furcsa palackok.
Ezekben az amúgy szándékosan üdítős üvegekre hajazó palackokban ugyanis a cég W sorozatú és teljesen vízálló MP3 lejátszóit találják, folyadékba merítve. Az ötlet azért igazán kitűnő, mert bár jóval drágábbak ezek az „italok” normál társaiknál (99 dollár a 4GB-os verzió, míg 2-3 dollár egy izotóniás ital), ha csak szimplán egy bolt, vagy áruház polcaira van kirakva, a többi lejátszó közé, akkor a látogatók nagy része esetleg nem vesz róla tudomást a többi cég termékei között, de azzal hogy ilyen szokatlan helyre költöztették az eszközt, sokkal nagyobb hírverést kapott a dolog.



Mindemellett nem is lehetne ennél tökéletesebben prezentálni az MP3 lejátszó legfontosabb képességét, a vízállóságot, ami megkülönbözteti a többi gyártó termékeitől a Sony Walkmant, ráadásul ha netalán egy sérült példány került a palackba, azonnal kiderül, hogy hibás-e.

Maga az eszköz (a vízállóság miatt is) más dizájnt kapott és a kezelőszerveket is jól át kellett gondolnia a cégnek, hiszen a fülhallgatókat egybe építették magával a lejátszóval, a gomboknak pedig azon túl, hogy ki kell zárniuk például a medence vizét, vizes kézzel, sőt a víz alatt is működniük kell. A W szériás modellek természetesen búvárkodásra nem alkalmasak és a sós vizet sem szeretik annyira, de az uszodában 2 méter mélységig nem kell aggódnunk lejátszónk épségéért és természetesen nincs az a zivatar ami kifognia rajta, miközben a köröket futjuk a pályán, vagy a városban.

A húzás kiválóan bevált, hiszen a világsajtó és a nevesebb oldalak is erről írnak tegnap óta. Ennél jobb reklámot kívánni se tudott volna a Sony a zseniális lejátszójának.

comments powered by Disqus