Új mobilstratégia az LG-nél
Újít az LG és a fogyasztók még jobban a központba kerülnek
A legújabb készülékek mellett az LG továbbra is prioritásnak tekinti majd a prémium kategóriás, felhasználói élményt fokozó funkciók, például a Knock Code bevezetését, hogy ezzel is még jobban megkülönböztesse az LG okostelefonokat a versenytársaktól. A G Pro 2-ben debütáló Knock Code lehetővé teszi, hogy a felhasználók a telefont egyszerűen a képernyőn való koppintásokkal indítsák el és zárják le. A következetes és egyedi felhasználói élmény biztosítására irányuló stratégia részeként, idén a Knock Code az LG okostelefonjainak nagy részén már alapfunkció lesz.
A vállalat tehát 2014-ben is impozáns termékek sorával kívánja bővíteni felhasználói bázisát. Ezeket a termékeket kifejezetten úgy tervezték, hogy a világ minden táján megfeleljenek a felhasználói igényeknek. A sikeres 2013-as év után, amikor a vállalat piacra dobta a közkedvelt G2, Nexus 5 és G Flex készülékeit, az LG joggal bízik abban, hogy a 2014-es termékstratégiája is jó eladási mutatókat garantál majd.
via LG