powered by www.bluechip.hu

A Yahoo megvette a Flurryt

A mobilhirdetési stratégiát szeretnék fellendíteni a Yahoo-nál

by Blake Dashed
2014. July 22. 22:40
Címkék: üzlet, közösség
A Re/Code számolt be arról, hogy felvásárolta a mobilalkalmazás analitikával foglalkozó Flurryt. Ez a több száz millió dolláros üzlet segít majd a vállalatnak fellendíteni a mobilhirdetési stratégiáját.

A Flurry Analytics a Yahoo kezébe került. A lépéssel a vállalat célja, hogy az okostelefonokból származó hirdetési bevételeket növeljék.

A vállalat több száz milliárd dollárt fizet a mobilapplikációkkal és személyre szabott mobilhirdetésekkel foglalkozó, 2005-ben alapított cégért. Egyelőre a pontos összeget nem tudni, a BBC viszont arról ír, hogy az ár feltehetően 200 és 300 millió dollár között mozog.

A Yahoo 2012-ben vásárolta fel a Tumblrt, azóta ez a vállalat legnagyobb beruházása. A hír néhány nappal azután röppent csak fel, hogy bejelentették, hogy a profit 18%-kal visszaesett az elmúlt három hónapban – júniusig bezárólag.

A csökkenés annak köszönhető, hogy drasztikusan visszaestek a hirdetések: a második negyedévben 8%-os volt a zuhanás. A mobilhirdetések terén viszont jól muzsikál a vállalat. A tavalyi évhez képest 100%-kal nőtt az ebből származó bevétel, ezt szeretnénk tovább növelni. A két cég hétfőn arról beszélt, hogy az összefogással képesek lesznek jobban az ügyfelek érdekeit szolgálni és fokozni a mobilbevételeket is.

via BBC


comments powered by Disqus