powered by www.bluechip.hu

A GDC-n debütálhat a DirectX 12

Jelek vannak a hivatalos bejelentésre, de tények nincsenek.

by Blake Dashed
2014. March 06. 09:27
Címkék: microsoft, gdc, közösség
Minden jel szerint a Microsoft arra készül a háttérben, hogy a március 17-én induló GDC 2014 keretein belül bemutassák a nagyvilág számára a DirectX 12-es technológiát, ami ebben a formában konkrétan még csak egy hivatalos képkockán került megemlítésre, de Anuk Gosalia, avagy a Microsoft grafikus fejlesztőjének legutóbbi Twitter-bejegyzése is erre enged következtetni. De persze még ezt sem vehetjük biztosra.
Az említett bejegyzésben Gosalia arról ír, hogy a fejlesztők már közel 20 éve a DirectX-et használják fel ahhoz, hogy gyors és elragadó küllemmel rendelkező videojátékokat készítsenek. A közelmúltban azonban egyre többször kérték őket, hogy már valami többet szeretnének.


A programozó szerint a fejlesztők szeretnének még többet kihozni a hardverekből, legyen szó akár PC-ről, tabletről, telefonról vagy konzolról. Mivel digitális világunk csak rohan és a mai okostelefonok és tabletek a hardverversenyről szólnak, így jogos a fejlesztők kérése egy jobb, gyorsabb és szebb környezet felé.

Természetesen érdemes kitérni arra az apró dologra, hogy maga a DirectX neve nem is szerepelt az ominózus bejegyzésben. A csatolt képről viszont ordít, hogy miről lesz részben szó. Előfordulhat, hogy csak kisebb információ morzsák látnak majd napvilágot.

A GDC keretein belül minden ki fog derülni, és végre a válaszokat is megkapjuk a kérdésekre.